Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Emma Jonsson - 5 mars 2012 23:05

Just nu sitter jag hemma i älsklings soffa och myser med min lilla prinsessa, en riktigt gotjej har jag fått!

Jag har alltid varit skeptisk emot katter eftersom jag inte verkar vara speciellt omtyckt av dom, men nu har jag äntligen blivit fäst vid en katt & det är min och Emils lilla prinsessa!

En riktigt myskatt, hon ska gosa hela tiden & man får knappt vara ifred, är jätte lycklig över att hon är så kelig med mig också och inte bara med Emil! :) 

Just nu ligger hon bredvid mig & leker med mitt mobilsmycke, och Emil jobbar han så tur jag har Sessan som sällskap, fast det har ju gått bra förut också så jag klagar då inte.. :)   

Och som ni nog alla vet så är det ju sportlov nu & i helgen som var så fyllde min älskade far 40 år, så jag var hemma hela helgen fast jag smet iväg någon timme på lördagen & följde med mamma, Anita, Kajsa, Felicia & Caroline på mästerkatten i 3D, skit rolig och bra film!

Jag har ju sett alla Shrek filmerna så jag tänkte att det var väl vart att se om den dög? 

Och det kan jag ju säga att den verkligen gjorde, men tyvärr har jag inte haft chansen att blogga om någonting för jag har inte haft något internet hemma, men nu kan jag ju blogga iallafall.. ;) 

Jag har som sagt landat hos Emil & kommer vara här några dagar och vet ni vad?

På fredag fyller jag år & blir hela sexton år, och vi får se om jag stannar hos Emil hela helgen eller om jag drar med mig honom hem till mor min, vi får se vad som händer & sker helt enkelt.. :) 


Trött som fan är jag också, så jag funderar på att gå och tvätta av mig lite smink & sen ta med mig Sessan upp & sova några timmar innan Emil kommer hem och myser ner sig bredvid mig, alltid lika mysigt och vakna upp bredvid honom.

Förutom sist jag var hos honom, när jag somnade på soffan, vaknade och la mig i sängen vid ungefär halv sex & han kommer hem och väcker mig kvart i, då var jag ganska trött, haha.

Plus att han väckte mig av att han la sin iskalla hand på min rygg, uhu.. :( 


Jag är iallafall riktigt glad att jag är tillbaka hos min bästa, visst älskar jag att vara hemma hos pappa också, det är ju det absolut bästa jag vet, men jag känner mig väldigt trygg hos Emil också!

Och jag har även erbjudit mig att vara här hemma med Sessan när Emil åker till Egypten med Bella & Markus, om han nu vill att jag ska vara det då & om han litar på mig.. :) 

Jag hoppas ju det iallafall, skulle vara riktigt mysigt, det mindre mysiga är väl att gå till bussen på mornarna, haha.

Men det skulle på sätt & vis vara jävligt skönt och bara få vara själv med min prinsessa, vi får väl se vad Emil säger om det.. :)


Nu är det dags för mig iallafall, innan jag gäspar käken ur led...

Godnatt på er! :) 



Du är det bästa som har hänt mig, du är värd mer än guld, jag är så otroligt lycklig över att jag har dig vid min sida!

För vad vore jag utan dig egentligen, du hjälper mig så otroligt mycket genom att bara finnas där.

Jag älskar dig, Emil! 



Jag & Sessan <3

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards