Direktlänk till inlägg 26 februari 2012

Rubrik saknas

Av Emma Jonsson - 26 februari 2012 20:58

Jag har haft världens mysigaste helg & kommer även få det nästa helg.

I fredags åkte jag ner till stan för att möta Emil, som då var borta vid Elgiganten, så jag gick dit och höll på att svettas ihjäl, Emil köpte en ny telefon & sen gick vi vidare mot stan.

Vi gick in på guldfynd & tittade på ringar, och hittade ett par jätte fina, som vi kom överens om, och sedan gick vi vidare hem till mamma & åt lite mat och bara myste med dom.

Även lördagen var bara mys & idag har det också varit mys, & jag saknar min sötnöt så fort han klev på bussen, ni ska bara veta hur jobbigt det är när han måste åka ifrån mig/jag åka ifrån honom.

Jag skulle även åka hem till min kära far idag, men blev kvar hos mor i Bollnäs, mys det å ju. :)

På söndag fyller pappa år, & jag vet vad jag ska ge honom om jag hinner klart med den det vill säga.

Så denna helg som kommer blir jag faktiskt hemma hos pappa & sen någon dag på lovet så åker jag hem till min bästa! <3


Jag börjar bli lite små trött & funderar på att gå och lägga mig snart nog, kommer bli så ensamt i sängen bara.. :(

Nu ska jag iallafall gå in till mamma en stund tror jag, hihi höres! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

-

Av Emma Jonsson - 9 mars 2012 23:48

Hur dum är jag egentligen? Det är väl en självklarhet att du inte skulle ringa, det förstod jag ju så varför hoppades jag? Jag satt och hoppades, lika mycket som jag gjort dom andra åren fast jag visste att det inte skulle komma något samtal ifrå...

Av Emma Jonsson - 9 mars 2012 18:21


Idag blir jag sexton, & ingen har tvingat er att gratulera mig.  För det är såhär att jag hatar att fylla år,  jag tycker det är slöseri med tid för andra.  Eftersom att bara för att man fyller år så ska man få hur mycket uppmärksamhet som helst,...

Av Emma Jonsson - 6 mars 2012 22:41

Om jag inte tänker tillbaka på stunder som varit i mitt liv som både liten & stor, så mår jag riktigt bra nu! För nu är det såhär, att om tre månader så bor min allra bästa vän i Bollnäs igen, och ni kan ju bara gissa vem det är? :) - Jo Marit He...

Av Emma Jonsson - 5 mars 2012 23:05


Just nu sitter jag hemma i älsklings soffa och myser med min lilla prinsessa, en riktigt gotjej har jag fått! Jag har alltid varit skeptisk emot katter eftersom jag inte verkar vara speciellt omtyckt av dom, men nu har jag äntligen blivit fäst vid ...

Av Emma Jonsson - 29 februari 2012 20:11

Det är hela fyra år sedan han lämnade mig ensam i denna onda värld, och jag förstår fortfarande inte varför, ett samtal är väl inte så svårt att slå?  Han hör av sig till mormor lite då & då, men han har inte sagt ett endaste ord till mig under des...

Ovido - Quiz & Flashcards