Alla inlägg under november 2011

Av Emma Jonsson - 13 november 2011 13:22

Den 4 mars 1972, kom det en ängel till jorden som heter Hans Torbjörn Jonsson, och han är världens bästa kille och jag kommer att älska honom tills mitt hjärta slutar att slå!

Han finns där och ställer upp för mig jämt, jag kan komma till honom när jag är ledsen och han tröstar mig, jag kan gå till honom när jag är ensam & får då hans sällskap, jag kan gå till honom när jag behöver prata, och han lyssnar jämt på mig, jag kan gå till honom när jag är rädd, och han håller om mig och lugnar ner mig, när jag än behöver honom så ställer han alltid upp vad det än är, vad det än gäller så finns han alltid där för mig, han är den absolut bästa i världen och han & jag är oslagbara tillsammans! & älskade lilla pappa, vad vore jag utan dig?
Jag älskar dig, och jag kommer göra det tills hjärtat har slagit sitt sista slag, det kan jag lova dig!
Du är mitt allt, mitt liv & du bär på hela mitt hjärta i dina händer.
Och du är den person jag alltid kommer att älska, det spelar ingen roll, ingen kommer någonsin att kunna ta över kärleken från dig till mig, jag är så otroligt glad att jag har dig som pappa kan jag lova dig, alla problem jag har, jag har svårt i skolan, med kärleken & allt, men du finns alltid där för mig, du ställer alltid upp vad det än gäller, och det är jag så otroligt glad & tacksam för.
Det är alltid du som har hjälpt mig att andas, det är du som får mig att fortsätta kämpa, för med dig har jag en anledning till det!

Du betyder så otroligt mycket för mig, jag saknar dig när jag inte är med dig, så jag håller på att gå under, detta är en av dina dagar, farsdag, men jag är inte hemma.

Jag hjälper dig om du behöver mig, vad det än gäller så ställer jag alltid upp för dig, och det hoppas jag verkligen att du vet & jag vet även att du ställer upp, du och jag för alltid!

Det är ingen som kommer att kunna ta din plats i mitt liv & mitt hjärta, för du är speciell och det vet du ju, du är den finaste killen jag vet, det finns många fina killar, men du är den allra finaste i min värld!

Om jag skulle fortsätta skriva, så skulle det bli en hel bibel..


Jag älskar dig! <3 /Din Emma.

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards