Direktlänk till inlägg 9 februari 2012

Rubrik saknas

Av Emma Jonsson - 9 februari 2012 23:31

Idag gjorde jag nationella på kortare tid än beräknat, och vad min magkänsla säger så tror jag att det gick ganska bra iallafall, sen vad reslutatet säger är ju en annan sak!

Jag åkte hem till världens bästa efter några timmar, var även hem en sväng emellan, sen åkte jag direkt till Edsbyn & ni kan inte gissa hur jävla nervös jag har varit!

Jag mellanlandade hos Mattias & Linda också, hade velat stannat längre men ville ju fram till Emil så fort som möjligt, men så tunga mina steg kändes när jag gick, så trodde jag att jag aldrig skulle komma fram.

Jag hade gått en bra bit, när jag ser min fina & magvärken blir ännu värre, och jag visste inte vad som skulle hända, ingenting kunde väl bli så mycket värre?

Mina steg var tunga, min andetag var tunga, jag gick i slowmotion, allt blev i en helt annat värld så som det kändes iallafall, allt blev mycket segare.

Och tillslut var jag framme vid honom, och fick världens största och varmaste kram någonsin, och jag kunde inte låta bli att le, och fick självklart en puss & ett glatt hej.

Det värmde ända från topp till tå, vad var jag så nervös för egentligen? 

Nervositeten höll på att ta dö på mig ett tag där, men det gick ju bra allting ändå...

Jag sitter fortfarande hos Emil, och just nu, sitter jag i hans soffa, tittar på scrubs och bloggar då.


Jag ler & jag är glad, & jag är lycklig igen och allt är tack vare min fina!

Just nu är han på jobbet & jag ska alldeles strax gå upp och lägga mig, och ser verkligen framemot morgondagen när jag vaknar upp bredvid världens bästa, mmmmm mys! :D

Jag älskar dig min fina, mest av allt! <3

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

-

Av Emma Jonsson - 9 mars 2012 23:48

Hur dum är jag egentligen? Det är väl en självklarhet att du inte skulle ringa, det förstod jag ju så varför hoppades jag? Jag satt och hoppades, lika mycket som jag gjort dom andra åren fast jag visste att det inte skulle komma något samtal ifrå...

Av Emma Jonsson - 9 mars 2012 18:21


Idag blir jag sexton, & ingen har tvingat er att gratulera mig.  För det är såhär att jag hatar att fylla år,  jag tycker det är slöseri med tid för andra.  Eftersom att bara för att man fyller år så ska man få hur mycket uppmärksamhet som helst,...

Av Emma Jonsson - 6 mars 2012 22:41

Om jag inte tänker tillbaka på stunder som varit i mitt liv som både liten & stor, så mår jag riktigt bra nu! För nu är det såhär, att om tre månader så bor min allra bästa vän i Bollnäs igen, och ni kan ju bara gissa vem det är? :) - Jo Marit He...

Av Emma Jonsson - 5 mars 2012 23:05


Just nu sitter jag hemma i älsklings soffa och myser med min lilla prinsessa, en riktigt gotjej har jag fått! Jag har alltid varit skeptisk emot katter eftersom jag inte verkar vara speciellt omtyckt av dom, men nu har jag äntligen blivit fäst vid ...

Av Emma Jonsson - 29 februari 2012 20:11

Det är hela fyra år sedan han lämnade mig ensam i denna onda värld, och jag förstår fortfarande inte varför, ett samtal är väl inte så svårt att slå?  Han hör av sig till mormor lite då & då, men han har inte sagt ett endaste ord till mig under des...

Ovido - Quiz & Flashcards