Direktlänk till inlägg 19 februari 2012

Mår götta!

Av Emma Jonsson - 19 februari 2012 22:56

Har varit hemma ett tag nu, men har inte haft orken att blogga, tror jag har bloggtorkat rejält faktiskt.

I måndags åkte jag hem till min bästa & hade dom absolut bästa dagarna dessa sex dagar, och fredagen måste jag bara tacka alla inblandade för, speciellt tack till Emil, Bosse, Linda, Mattias & Daniel, hade för jävla skoj då kan jag säga er.. :)

Hoppas det blir fler gånger, vilket jag tror dock, hehe!

Jaja, idag var det precis lika jobbigt som sist att åka ifrån Emil, är så förbannat jobbigt så ni ska bara veta, men om jag börjar i skolan i Edsbyn så kommer jag väl vara i byn destomer antar jag.

Jag har ju sökt till barn&fritid där, och det är det andra valet jag gjort, har bara gjort två ja.

Så nu är det bara att plugga på dom sista månaderna och sen får jag se vart jag hamnar, hehe!

Imorgon bär det av till elgiganten för jag ska äntligen köpa ny telefon, letar efter lite sällskap bara men det verkar ju som att ingen vill följa med mig, tråkiga jävlar.

Sen om jag drar vidare mot pappa imorgon eller om jag åker hem på tisdag, det vet jag inte riktigt än.

Och vet ni en till helt underbar sak?

På fredag kommer min bästa till Bollnäs & vi ska iväg och titta på ringar, hihi så lycklig jag är!

Men nu ska jag försöka sova lite tror jag, ska ju faktiskt till skolan imorgon, efter tre veckor hemma..



Emil, vad vore jag utan dig?

Jag är så himla glad att jag har dig vid min sida, du får mig tusen gånger starkare, du får mig att vilja stå upp på benen för att jag vet att jag har din hjälp.

Du får mig att le när stunderna är svåra, jag ska försöka att sluta blicka tillbaka & blicka framåt, för nu har jag ju dig..

Jag älskar dig min finaste! <3


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

-

Av Emma Jonsson - 9 mars 2012 23:48

Hur dum är jag egentligen? Det är väl en självklarhet att du inte skulle ringa, det förstod jag ju så varför hoppades jag? Jag satt och hoppades, lika mycket som jag gjort dom andra åren fast jag visste att det inte skulle komma något samtal ifrå...

Av Emma Jonsson - 9 mars 2012 18:21


Idag blir jag sexton, & ingen har tvingat er att gratulera mig.  För det är såhär att jag hatar att fylla år,  jag tycker det är slöseri med tid för andra.  Eftersom att bara för att man fyller år så ska man få hur mycket uppmärksamhet som helst,...

Av Emma Jonsson - 6 mars 2012 22:41

Om jag inte tänker tillbaka på stunder som varit i mitt liv som både liten & stor, så mår jag riktigt bra nu! För nu är det såhär, att om tre månader så bor min allra bästa vän i Bollnäs igen, och ni kan ju bara gissa vem det är? :) - Jo Marit He...

Av Emma Jonsson - 5 mars 2012 23:05


Just nu sitter jag hemma i älsklings soffa och myser med min lilla prinsessa, en riktigt gotjej har jag fått! Jag har alltid varit skeptisk emot katter eftersom jag inte verkar vara speciellt omtyckt av dom, men nu har jag äntligen blivit fäst vid ...

Av Emma Jonsson - 29 februari 2012 20:11

Det är hela fyra år sedan han lämnade mig ensam i denna onda värld, och jag förstår fortfarande inte varför, ett samtal är väl inte så svårt att slå?  Han hör av sig till mormor lite då & då, men han har inte sagt ett endaste ord till mig under des...

Ovido - Quiz & Flashcards