Direktlänk till inlägg 21 februari 2012

Rubrik saknas

Av Emma Jonsson - 21 februari 2012 20:16

Nu sitter jag och gosar med min tjocka, samtidigt som syster borstar mitt hår!

Idag har det bara varit en slö dag, slutade vid 13.10, och tog bussen 13.40 ner på stan & träffade Kim och Jonas där, tog ut pengar & gick vidare till stationen.

Jag & Hampus tog bussen till björktjära och gick in på elgiganten, jag köpte telefonen som jag sagt att jag ska köpa, & jag är super nöjd.

Många säger att den inte är bra, men det har dom sagt om dom andra telefonerna jag haft också, så jag bryr mig inte så mycket om vad folk säger som ni kanske märker, hehe.

Jag tog bussen tillbaka till stationen vid 14.50 och träffade Kim där, satt och pratade med han, Christian & Martin, och följde med dom ut för att dom skulle röka & ser att tåget mot Arbrå kommer och tog då det hem, sa hejdå till grabbarna och småsprang till tåget!

Jag gick hem & märkte att ingen var hemma, så jag gick till farmor & farmor blev förvånad när jag klev innanför dörren & kom fram och gav henne en kram..

Fick kommentaren; Men äntligen får man se dig igen åxå, jag har ju saknat dig ja!

Blev lite chockade över det sista, haha men log & sa detsamma.. 

Farfar kom hem & sa ungefär samma sak, och fick samma reaktion tillbaka, haha.

Jag tog med mig Josefin & min tjocka hem och började lyssna på musik, ganska högt, ovanligt? Nej.

Och jag har varit nere och ätit, och mer än så har jag liksom inte gjort, jo följt bandyn och gosat med min söta Albin!

Imorgon är jag ledig, så då ska jag bara slöa, tror jag haha.

Jag ska iallafall hjälpa pappa lite grann med att bära ved till källaren & så, sen ska jag väl ringa älskling när telefonen laddat tillräckligt! :)

Har även varit ute och åkt lite skoter & hjälpt pappa, och pratar med Persson.. :)


Nu ska jag umgås med bästa lillasyster! :D 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

-

Av Emma Jonsson - 9 mars 2012 23:48

Hur dum är jag egentligen? Det är väl en självklarhet att du inte skulle ringa, det förstod jag ju så varför hoppades jag? Jag satt och hoppades, lika mycket som jag gjort dom andra åren fast jag visste att det inte skulle komma något samtal ifrå...

Av Emma Jonsson - 9 mars 2012 18:21


Idag blir jag sexton, & ingen har tvingat er att gratulera mig.  För det är såhär att jag hatar att fylla år,  jag tycker det är slöseri med tid för andra.  Eftersom att bara för att man fyller år så ska man få hur mycket uppmärksamhet som helst,...

Av Emma Jonsson - 6 mars 2012 22:41

Om jag inte tänker tillbaka på stunder som varit i mitt liv som både liten & stor, så mår jag riktigt bra nu! För nu är det såhär, att om tre månader så bor min allra bästa vän i Bollnäs igen, och ni kan ju bara gissa vem det är? :) - Jo Marit He...

Av Emma Jonsson - 5 mars 2012 23:05


Just nu sitter jag hemma i älsklings soffa och myser med min lilla prinsessa, en riktigt gotjej har jag fått! Jag har alltid varit skeptisk emot katter eftersom jag inte verkar vara speciellt omtyckt av dom, men nu har jag äntligen blivit fäst vid ...

Av Emma Jonsson - 29 februari 2012 20:11

Det är hela fyra år sedan han lämnade mig ensam i denna onda värld, och jag förstår fortfarande inte varför, ett samtal är väl inte så svårt att slå?  Han hör av sig till mormor lite då & då, men han har inte sagt ett endaste ord till mig under des...

Ovido - Quiz & Flashcards