Direktlänk till inlägg 30 januari 2012

Tidsfördriv.

Av Emma Jonsson - 30 januari 2012 13:29

- Fyra frågor om förhållanden

är du singel? - Nej. 

tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja, det gör jag. <3

hur många har du varit kär i? - 2. 

är du kär just nu? - Jajjamen. 



- Tio frågor om dig själv

namn? - Emma Jonsson.

när fyller du år? - 9onde mars. 

några piercingar? - Näsan, läppen, öronen & naveln. 

vad har du på dig just nu? - Strumpor, sockor, mysbyxor, linne, tjocktröja, bh, trosor & mössa.

vilken årstid är bäst? - Både vintern & sommaren, men helst sommaren tror jag. 

hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Att vakna upp bredvid min fina. <3

vad tycker du mest om hos dig själv? -Ingenting egentligen, men det speciella som fick Emil att falla dock, förstår då inte vad men men.. :p 

vad är du bra på? - Att sova & sitta vid datorn, haha! 

vem älskar du mest på denna jorden - Emil, familjen & släkten, eller ja vissa delar av släkten. <3

sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Jag sover helst med Emil, eller Ella. (a) 



- 10 frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? - Ingen, men Hampus vet väl mest. 

vem är den roligaste av dina vänner? - Emil.. :)

vem är snyggast av dina vänner? - Allihopa! 

vem är den du helst har filmkväll med? - Emil. <3


- 10 Frågor om din familj

vem står dig närmast? - Det vet jag faktiskt inte.

har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Jajjamen. 

vem är farligast i din familj? - Ska vara Ella & Ronny då, haha.

vem ser roligast ut i din familj? - Öh?

vem är coolast? - Mamma & Pappa.

har ni något husdjur? - Hund, katt, malar & sköldpaddor, snart fiskar åxå.

vem har du mest gemensamt med? - Jossan tror jag. 

vem står för underhållningen? - Jahadu.. 

vem sover du oftast med? - Ellapella.

roligaste kvällen med familjemedlem? - Jadu, ingen aning. :p


- 10 frågor om idag

vad har du gjort? - Sovit, sovit, sovit, varit ut med Ella, åt lite grann, gick upp, lyssnade på musik & tittar på bilder på min fina! 

har du varit glad idag? - Oja! 

har du varit ledsen idag? - Nej. :) 

har du gjort något bra idag? - Inte det heller.. :) 

vad ska du göra nu? - Jag har ingen aning. 

har du gjort något dåligt idag? - Stannade hemma från skolan då, eller nå.

vad har du ätit idag? - Typ, en halv macka. :p 

har du duschat idag? - Nej, gjorde det igår.

är du trött nu? - Nja, är jag väl inte tror jag.

vad händer imorn? - Ingen aning. 

går du i skolan? - Jajjamen. 

har du varit i skolan idag? - Nej. 


- ANNAT

Hur mår du just nu? - Helt underbart! 

Har du piercat dig? - Jajjamen. 

Är du hungrig nu? - Ja, men klarar inte av att äta.

Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Bloggen, facebook, och dayview.


- TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? - Pappa. 

Vem ringde du senast? - Nathalie. 

Vem sms:a till dig senast? - Mamma. 

Vem sms:a du till senast? - Mamma. 


- FAMILJ

Hur länge sen var det du träffa din morsa? - Ett tag sen, en vecka eller så. 

Hur länge sen var det du träffa din farsa? - Igår.


- ÖVRIGT

Gillar du punk? - Nja. 

Har du sminkat dig idag? - Nej.


- MUSIK

Lyssnar du på musik just nu? - Jajjamen. 

Vilket är ditt favoritband? - Ingen aning. 

Vad gillar du för musik? - Typ allt. 


- KLÄDER

Har du fler än 4 linnen? - Ja. 

Har du fler än 3 jeans? - Ja. 

Har du fler än 5 tröjor? - Ja. 


- SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? - Ja. 

Använder du wax? - Nej, men har gjort förr. 

Använder du ögonskugga? - Nja, ibland. 

Använder du kajal? - Ibland. 

Använder du hårspray? - Ibland. 

Använder du volymspray? - Ibland. 

Andänder du mousse? - Nej. 

Använder du parfym? - Ja. 

Använder du läppglans/läppstift? - Ja. 

Använder du brunkräm? - Nej. 

Använder du rouge? - Ibland, men inte ofta. 

Uppsatt hår eller hängande? - Oftast utsläppt, men det händer väl att jag har uppsatt åxå.

Plattar/lockar du håret varje dag? - Plattar det oftast, men inte varje dag. 

Duschar du varje dag? - Nej, men typ varannan. 

Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - Nej.


KÄRLEK

Är du kär just nu? - Som fan å. 

Har du kysst någon idag? - Nej, men igår. 

Har du ett förhållande? - Jajjamen.. :) 

Är du romantisk? - Nja.. 

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Ja.. 

Vad hette din senaste flickvän/pojkvän? - Fredrik.

Hur länge höll det? - Ca 7 månader. 

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Jag vill ha ett förhållande, och det har jag med. 

Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nej.

Vem sov du senast bredvid? - Emil.. :) Eller ja, i natt så sov jag ju bredvid Ella. 

Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Ja, Emil då.. :) 

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - 16 & 23. :) 

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Skulle kunna tatuera in "E.J" kan ju dock betyda både hans och mitt namn.. ;) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

-

Av Emma Jonsson - 9 mars 2012 23:48

Hur dum är jag egentligen? Det är väl en självklarhet att du inte skulle ringa, det förstod jag ju så varför hoppades jag? Jag satt och hoppades, lika mycket som jag gjort dom andra åren fast jag visste att det inte skulle komma något samtal ifrå...

Av Emma Jonsson - 9 mars 2012 18:21


Idag blir jag sexton, & ingen har tvingat er att gratulera mig.  För det är såhär att jag hatar att fylla år,  jag tycker det är slöseri med tid för andra.  Eftersom att bara för att man fyller år så ska man få hur mycket uppmärksamhet som helst,...

Av Emma Jonsson - 6 mars 2012 22:41

Om jag inte tänker tillbaka på stunder som varit i mitt liv som både liten & stor, så mår jag riktigt bra nu! För nu är det såhär, att om tre månader så bor min allra bästa vän i Bollnäs igen, och ni kan ju bara gissa vem det är? :) - Jo Marit He...

Av Emma Jonsson - 5 mars 2012 23:05


Just nu sitter jag hemma i älsklings soffa och myser med min lilla prinsessa, en riktigt gotjej har jag fått! Jag har alltid varit skeptisk emot katter eftersom jag inte verkar vara speciellt omtyckt av dom, men nu har jag äntligen blivit fäst vid ...

Av Emma Jonsson - 29 februari 2012 20:11

Det är hela fyra år sedan han lämnade mig ensam i denna onda värld, och jag förstår fortfarande inte varför, ett samtal är väl inte så svårt att slå?  Han hör av sig till mormor lite då & då, men han har inte sagt ett endaste ord till mig under des...

Ovido - Quiz & Flashcards