Direktlänk till inlägg 9 februari 2012

Det finns bara en!

Av Emma Jonsson - 9 februari 2012 23:50

Ni får säga vad ni vill, men för mig finns det bara en kille i hela världen!

Det finns bara en kille, som får mig att le & skratta på det sättet jag gör när jag är med honom.

Och det är bara han som får mig att känna mig trygg, lycklig, älskad & värdefull, och det är endast i hans varma och trygga famn som det händer.

Jag har haft mycket knas med liv & kärlek, men han får mig att glömma alla bekymmer & all skit som varit, allt gammalt har jag lämnat bakom mig, för nu har jag någonting nytt att bygga på.

Han får mig att se en anledning till att leva, en anledning till att kämpa & en anledning till att le.

Det var kärlek vid första ögonkastet, jag minns allting så väl, speciellt första gången jag träffade honom.

Allting var så speciellt, som i sagorna, han var ju min drömprins!

Kärlek är någonting underbart någonting fint, och det bästa i världen, om man delar den tillsammans med rätt person, det vill säga!

Emil är det absolut bästa som har hänt mig, han har fått mig att se helt annorlunda på otroligt mycket saker, på sådan otrolig kort tid.

Jag är så otroligt glad att jag har Emil, och jag har haft en otrolig tur att han vill stå vid min sida & kämpa genom dag & natt tillsammans med mig, han & jag mot verkligheten!

Det går inte en dag utan att jag tänker på min bästa, han är i mina tankar så gott som hela tiden, och jag är överlycklig att jag har fått världens bästa kille vid min sida.

Emil är skälet till att jag orkar kämpa, för att jag vet att jag har honom vid min sida dag som natt.

Och han vet att jag står vid hans sida dag som natt, vad det än gäller så står jag alltid där, så fort han behöver mig, och annars också!

Jag älskar min vackra ängel, och det kommer jag att göra för alltid, vad folk än säger!



Du och jag mot allt Emil, jag älskar dig!

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

-

Av Emma Jonsson - 9 mars 2012 23:48

Hur dum är jag egentligen? Det är väl en självklarhet att du inte skulle ringa, det förstod jag ju så varför hoppades jag? Jag satt och hoppades, lika mycket som jag gjort dom andra åren fast jag visste att det inte skulle komma något samtal ifrå...

Av Emma Jonsson - 9 mars 2012 18:21


Idag blir jag sexton, & ingen har tvingat er att gratulera mig.  För det är såhär att jag hatar att fylla år,  jag tycker det är slöseri med tid för andra.  Eftersom att bara för att man fyller år så ska man få hur mycket uppmärksamhet som helst,...

Av Emma Jonsson - 6 mars 2012 22:41

Om jag inte tänker tillbaka på stunder som varit i mitt liv som både liten & stor, så mår jag riktigt bra nu! För nu är det såhär, att om tre månader så bor min allra bästa vän i Bollnäs igen, och ni kan ju bara gissa vem det är? :) - Jo Marit He...

Av Emma Jonsson - 5 mars 2012 23:05


Just nu sitter jag hemma i älsklings soffa och myser med min lilla prinsessa, en riktigt gotjej har jag fått! Jag har alltid varit skeptisk emot katter eftersom jag inte verkar vara speciellt omtyckt av dom, men nu har jag äntligen blivit fäst vid ...

Av Emma Jonsson - 29 februari 2012 20:11

Det är hela fyra år sedan han lämnade mig ensam i denna onda värld, och jag förstår fortfarande inte varför, ett samtal är väl inte så svårt att slå?  Han hör av sig till mormor lite då & då, men han har inte sagt ett endaste ord till mig under des...

Ovido - Quiz & Flashcards