Direktlänk till inlägg 11 januari 2012

Rubrik saknas

Av Emma Jonsson - 11 januari 2012 21:56

Du är den finaste jag vet, du är det dyraste i världen!

Jag älskar dig så otroligt mycket så jag vet själv inte vad jag ska ta mig till.

Min kärlek till dig är obeskrivligt stark, och så mycket jag tycker om dig, så mycket har jag aldrig någonsin tyckt om någon förut!

Du är i mina tankar 24/7, och jag ler så fort jag tänker på dig, får ett sms eller ser bilder på dig.

Och du är ju så otroligt fin, så otroligt söt & så otroligt charmig så det är inte sant!

Du hjälper mig mer än du förstår, genom att bara finnas där, du är min pojkvän och du är den bästa i hela världen dessutom.

Du får mig glad, du får mig att le och du är så otroligt underbar så det är otroligt.

Jag tror på dig, jag tror på oss och jag tror på kärleken, skulle jag inte ha någon tro överhuvudtaget så skulle det nog aldrig ha blivit något mellan oss heller.

Så jag är faktiskt glad, att jag tog det steget och började prata med dig, för annars hade jag riskerat att inte träffa världen underbaraste kille, och det ångrar jag inte en sekund heller.

Att jag började prata med dig alltså!

Tittar genom facen lite snabbt och ser gamla kommentarer osv ifrån dig, jag blir varm i hela kroppen.

Jag kommer så väl ihåg hur glad jag blev när du gillade min första bild på facebook, blev glad över en sådan liten sak, eller hur nervös jag blev när du gillade eller kommenterade mina statusar.



Emil Joelsson, jag älskar dig så otroligt mycket, du och jag hjärtat, du och jag. <3


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

-

Av Emma Jonsson - 9 mars 2012 23:48

Hur dum är jag egentligen? Det är väl en självklarhet att du inte skulle ringa, det förstod jag ju så varför hoppades jag? Jag satt och hoppades, lika mycket som jag gjort dom andra åren fast jag visste att det inte skulle komma något samtal ifrå...

Av Emma Jonsson - 9 mars 2012 18:21


Idag blir jag sexton, & ingen har tvingat er att gratulera mig.  För det är såhär att jag hatar att fylla år,  jag tycker det är slöseri med tid för andra.  Eftersom att bara för att man fyller år så ska man få hur mycket uppmärksamhet som helst,...

Av Emma Jonsson - 6 mars 2012 22:41

Om jag inte tänker tillbaka på stunder som varit i mitt liv som både liten & stor, så mår jag riktigt bra nu! För nu är det såhär, att om tre månader så bor min allra bästa vän i Bollnäs igen, och ni kan ju bara gissa vem det är? :) - Jo Marit He...

Av Emma Jonsson - 5 mars 2012 23:05


Just nu sitter jag hemma i älsklings soffa och myser med min lilla prinsessa, en riktigt gotjej har jag fått! Jag har alltid varit skeptisk emot katter eftersom jag inte verkar vara speciellt omtyckt av dom, men nu har jag äntligen blivit fäst vid ...

Av Emma Jonsson - 29 februari 2012 20:11

Det är hela fyra år sedan han lämnade mig ensam i denna onda värld, och jag förstår fortfarande inte varför, ett samtal är väl inte så svårt att slå?  Han hör av sig till mormor lite då & då, men han har inte sagt ett endaste ord till mig under des...

Ovido - Quiz & Flashcards